2012. november 23., péntek

Csibe húsleves

                                             
Hozzávaló
  • 1/2 kg csibeaprólék (nyak, farhát, szárny, láb)
  • 2 db dundi /nagyobbacska sárgarépa
  • 2 db zöldség
  • 1/2 karalábé
  • 1/4 zellergumó
  • kicsi kelkáposztából 1/4 
  • 1 fej vöröshagyma
  • 2 fej sampion gomba
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 10 szem egész bors
  • csipet szerecsen dió
  • 4-5 csapott teáskanál só /ízlés szerint
  • 2 liter víz vagy a gép tölthető maximumáig
Elkészítés
Minden anyagot megtisztítottam és daraboltam úgy mint mikor fazékban főzöm a levest. Alulra a húst raktam majd erre a zöldségeket tettem. Ráöntöttem a vizet, beleraktam a fűszereket az edény tetejét rátettem, a biztonsági szelep zárt állapotban van és elindítottam a gépet.
Program: SOUP/LEVES
A program végén vártam egy kicsit, hogy a szelep lesüllyedjen és kiengedtem az edényből a maradék gőzt. Nekem kevésnek tűnt a főzési idő ezért újra indítottam a gépet ezen a programon majd az idő felénél kikapcsoltam a készüléket. Úgy járok el vele mint az első főzéskor.
Gyönyörű gyöngyöző levesem lett, csodálatosan megőrzött ízekkel! A családunkban ezt a levest esszük chilivel megszórva és darabolt trappista sajttal is.
Ebben a gépben főztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése