2012. december 9., vasárnap

Tejfölös kifli

Hozzávaló
  • 50 dkg BL 55 liszt
  • 2 dl tej
  • 3 ek tejföl
  • 2 ek burgonyapehely
  • 2 tk só
  • 1 tk cukor
  • 3 dkg élesztő
  • 4 ek olaj
Elkészítés

A kenyérdagasztóval 20 percig dagasztattam a tésztát majd kelesztő tálba áttettem. Itt jó duplájára nőtt amit 8 egyenlő darabra osztottam. A kis gombócok mindegyikét téglalappá nyújtottam (kb 15 vagy 20x20). A tészta vastagsága 0,3 - 0,5 cm amit az egyik sarkától kezdtem feltekerni. A fenti képen látható módon sütőpapírral bélelt tepsire elrendeztem, durva sóval megszórtam párat, (de lehet magokat is rászórni). Itt is duplájára kelesztettem egy fólia alatt. 200 C° -a előmelegített gőzös sütőben 20-25 percig sütöttem. Rácsra téve hagyom kihűlni. Forrás: Limara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése