2013. szeptember 22., vasárnap

Eredeti pitatészta

Hozzávaló a pitához
  • 3 csésze liszt (a csésze 2 dl)
  • 1 csésze langyos víz
  • 2,5 dkg friss élesztő vagy 1 cs. porélesztő
  • 1 tk só
  • 1 tk cukor
  • 6 ek oliva olaj
Elkészítés

A lisztben elmorzsoltam az élesztőt, hozzáadtam a többi anyagot és jól bedagasztottam. Csodásan lágy, finom kellemes tapintású tésztám lett, amit duplájára kelesztettem úgy, hogy a tészta tetejét és az edényt is picikét le ill. kiolajoztam. 7-8 egyenlő darabra vágtam és palacsinta nagyságúra nyújtottam. Egyesével enyhén olajozott serpenyőben megsütöttem oldalanként 1-1,5 percig, de azt látni lehet, hogy megsült mert barna foltok lesznek rajta valamint felhólyagzik. Tányérra tettem és felhasználásig letakartam.

Husi elkészítése
A fenti tésztához 1 egész csirkemellet vékonyra felcsíkoztam és egy órára pácba tettem.

Pác
  • 2 ek joghurt 
  • 2 g. fokhagyma
  • 1/2 citrom leve
  • 1 ek oliva olaj 
A páccal együtt 1 ek forró olajon kb 6-8 perc alatt lesütöttem. Ebből tettem a tészta közepére, majd tzatzikivel  megöntöztem. Görög paradicsomsalátával tálaltam.

Csodálatos a tészta














Egyenlően elosztom és nyújtom










Így sül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése