2013. szeptember 24., kedd

Sajtos rúd

Hozzávaló
  • 10 dkg zabliszt
  • 10 dkg túró
  • 5 dkg reszelt sajt (most maradék füstölt sajt került bele)
  • késhegynyi szódabikarbóna
  • 1 tk só
  • 1 ek kefír
Kenéshez 1 db tojás felverve
Szóráshoz reszelt sajt és szezámmag, pici frissen őrölt bors

Elkészítés

A tésztához valókat alaposan összedolgoztam és alálisztezve kb 20 x 30 cm nagyságúra nyújtottam a tésztát. Megkentem tojással,  friss borssal, szezámmaggal és reszelt sajttal megszórtam. A tetején lazán átgurítottam a sodrófát így egy kicsikét belenyomtam a tésztába a tetején lévőket. 180 C°-ra előmelegített sütőben 20 -25 percet sütöttem. 1 tepsinyi süti lett, ami 28 db-t jelentett nálam. Nem győzöm dicsérni a Fitness "cukrászat" blog tulajdonosát akitől a recept származik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése