2013. október 20., vasárnap

Hús és zöldségpanír

Imádom a rántott húst és a zöldségeket, viszont a zsemlemorzsát büntetlenül nem ehetem. Ezért kezdtem keresgélni, milyen megoldások jöhetnek számításba. Bizony lehangolódtam, mert semmi alternatív megoldást nem találtam, mígnem itt ráleltem az alapokra. Az összetevők annyiban változtak, hogy én kölespelyhet és napraforgót használtam. Nem bántam meg!

Hozzávaló 

  • 5 szelet tarja (ha tepsiben sül akkor nem, ha olajban akkor ki kell klopfolni)
  • zsemlemorzsa helyett ( 1 dl napraforgómag + 1,5 dl kölespehely)
  • tojás
  • tönköly fehér liszt
  • kevés olaj 
Elkészítés

A napraforgómagot kávédarálón apróra ledaráltam és külön a pelyhet is megpörgettem egy kicsit, hogy apróbb legyen, majd a kettőt összekevertem. Teljesen úgy nézett ki mint egy jó minőségű zsemlemorzsa. A többi művelet ugyanaz mint a rendes panírozáskor. Kisüthető hagyományosan bő olajban, de ezt ha lehet én már nem választom, vagy mint ahogyan most készítettem, papírral bélelt tepsire tettem, mindegyik tetejét beolajoztam és 180 - 200 C előmelegített sütőben pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése