2013. október 2., szerda

Magos tönkölykocka

Hozzávaló
  • 50 dkg teljes kiőrlésű tönkölyliszt
  • 2 tk só
  • 1 tk cukor
  • 1 zacskó száraz élesztő
  • 170 gr natúr kefír
  • 120 gr kókuszolaj vagy (vaj, napraforgó olaj)
  • ízlés szerint 1 marék mag (napraforgó, tökmag, szezám, lenmag)
  • 2 dl tejsavó (vagy tej)
  • tojássárgája a lekenéshez 
  • + magok a szóráshoz
Elkészítés

Az összes anyagot a dagasztóba tettem a tojás és a szóráshoz szükséges magok kivételével és jó 10 percig dagasztottam. Letakarva a duplájára kelesztettem. Lisztezett lapon, lágyan 1cm vastagra nyújtottam a tetejét berácsoztam, 5x5-ös kockákra vágtam. Sütőpapíros tepsire tettem, addig kelesztettem míg a sütőt 180 C° -ra előmelegítettem. Tojássárgájával lekentem vigyázva, hogy az oldalára ne folyjon le, majd megszórtam ismét magokkal és 25 perc alatt szép pirosra sütöttem. Ötletadó itt található!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése